Waarom het gebruik van creatine u kan helpen uw doelen te bereiken

Bron

Hoe heerlijk is het toch om alle avonden de keuken in te mogen gaan en je eigen creaties tot stand te brengen. Een geweldige bezigheid is het, je kan werkelijk elk recept na doen en je gaat achter andere smaken komen. Met grootse passie de gerechten van al je liefde voorzien. Je ruikt de lekkerste geuren al door het hele huis. Mooi groen en vers geplukt uit eigen moestuin. Begin je al trek te krijgen?

Toen ik hoorde dat mijn vrienden creatine slikten, waren het altijd kerels. Ik kan terugdenken aan de jongens die creatine slikten op de middelbare school en ze zagen er allemaal gezwollen, opgezwollen en gek uit. Creatine was dus nooit iets waar ik in geïnteresseerd was. Ik dacht dat het voor mannen was die massaal probeerden aan te komen, niet voor iemand zoals ik die gewoon een betere conditie probeerde te krijgen. Dus toen ik met mijn vriendin Michaela sprak (volg haar op @hungryfitness op IG) en haar vertelde dat ik moeite heb met het aantrekken van spieren, raadde ze creatine aan. Het was duidelijk dat ik meteen geïntimideerd was, omdat ik dacht dat ik te maken zou krijgen met watergewicht bij het begin van het gebruik van creatine voor de eerste keer. Verdorie, zelfs mijn mannelijke vrienden maakten een grapje dat ik dat zou ervaren. Maar ze stelde me op mijn gemak en vertelde me dat je een enorme hoeveelheid creatine zou moeten slikken om dat te ervaren. Dus ik zei de hel ermee, wat heb ik te verliezen, en ik begon elke dag 5 g per dag te nemen. En raad eens? Ik had geen opgeblazen gevoel en geen wallen, maar weet je wat ik eruit haalde? Meer kracht. En weet je wat meer kracht betekent als het wordt gecombineerd met een adequaat, eiwitrijk dieet? Meer fysieke resultaten!

Laten we nu ingaan op enkele voordelen van creatine. Als je geen idee hebt waar je moet beginnen, ik was daar een paar maanden geleden bij je. Er zijn allerlei verschillende creatinesupplementen, maar waar je op moet letten is creatinemonohydraat. Het is betaalbaar en betrouwbaar. Zoveel verschillende supplementen zijn tegenwoordig te duur en zoveel belovend, maar creatine-monohydraat is al heel lang bestudeerd en is vrij veilig voor langdurig gebruik. Als u regelmatig creatinemonohydraat gebruikt, zult u waarschijnlijk betere prestaties in de sportschool ervaren. Oh verdomme ja! Dat betekent dat u waarschijnlijk uw kracht, kracht en zelfs herstel kunt vergroten. Weet je waar dit allemaal toe leidt? Toename van spieren in het lichaam. En weet je wat betekent? Je zult in staat zijn om je spieren te "tonneren" en een fysieke verandering te zien. Als vrouwen zijn we geprogrammeerd om te geloven dat "toning" afkomstig is van specifieke soorten trainingen, maar alle toning is gewoon het vergroten van de spiermassa en het verminderen van lichaamsvet. Dit betekent dat creatine-monohydraat u daadwerkelijk kan helpen om die "verstevigende" doelen te bereiken in combinatie met een krachtprogramma en een voedingsrijk dieet. Hoe cool is dat!

Als je niet eens weet wat creatine is en je je afvraagt of het vergelijkbaar is met steroïden, laat me je dan stoppen. Het is niet. Rechtop. Creatine is niet-hormonaal, dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat uw hormonen worden opgekrikt. Nee nee. Creatine komt van nature voor in het lichaam, in spiercellen, en is gemaakt van aminozuren. Simpel gezegd, je geeft je lichaam meer aminozuren, zodat het je werklast in de sportschool kan verhogen, de celhydratatie kan verhogen en de spiergroei en -herstel kan vergroten. Dit alles leidt ertoe dat je sterker wordt, beter presteert en meer resultaten behaalt. FUCK JA. En begrijp dit, creatine kan zelfs andere gezondheidsvoordelen hebben, zoals het verbeteren van de hersenfunctie (zelfs bij aandoeningen zoals de ziekte van Alzheimer, Parkinson, epilepsie, enz.) en het verlagen van de bloedsuikerspiegel.

Als u nu niet weet hoeveel u moet nemen of met welk merk u moet beginnen, laten we dan eerst beginnen met de hoeveelheid. Ik neem 5g per dag, maar ergens tussen de 2-5g is voldoende. Je zult dat elke dag willen nemen, zelfs op rustdagen, om ervoor te zorgen dat het in je bloedbaan terechtkomt. Ik denk dat het geweldig is om na een training in mijn post-workout shake te nemen, maar echt elk moment is voldoende. Je kunt het toevoegen aan je shake of gewoon toevoegen aan water. Je kunt het ook in pilvorm nemen, als je wilt, zorg er dan voor dat het creatine-monohydraat is. Wat betreft merken, dat is aan jou en je budget. Ik hou van Now Sports Creatine Monohydrate omdat ik hun producten gewoon lekker vind, maar ik zal hieronder een paar andere opties linken. Deze container kost $ 20 en je krijgt er 120 porties van, wat betekent dat het slechts $ 0,16/dag is. Dat is goed voor een aanvulling!

Bekijk hieronder meer creatinesupplementen

Schakel uw JavaScript in om inhoud te bekijken

En als u denkt dat een laadfase nodig is om resultaten van creatine te krijgen, dan is dat niet zo! Het is niet nodig om je lichaam vanaf het begin met creatine te vullen om resultaten te krijgen. Begin gewoon met het toevoegen van 2-5g per dag en zie hoe de voordelen zich ontvouwen! Sinds ik creatine aan mijn eigen dagelijkse routine begon toe te voegen, heb ik zowel verbeteringen in de sportschool als spierontwikkeling gezien! Mijn benen, die erg koppig zijn als het gaat om het verkrijgen van spieren, zijn eindelijk fysiek begonnen te veranderen, allemaal dankzij de hulp van creatine! Geen wallen, geen watergewicht, gewoon WINST!!

PaleOMG Creatine

Dit bericht bevat enkele gelieerde links en ik krijg mogelijk een vergoeding, maar alle meningen zijn van mijzelf. Deze vergoeding helpt bij de kosten om deze blog draaiende te houden! Bedankt voor al je hulp!

Het bericht Waarom het gebruik van creatine u kan helpen uw doelen te bereiken verscheen eerst op PaleOMG .

      Voor keukenmessen tot keukenapparatuur
      Logo