Trailmix

Bron

Trail Mix is een gemakkelijke must-have, of je nu kampeert of gewoon rondhangt! Deze aanpasbare mix zit boordevol proteïne en zit boordevol goedheid en is heerlijk!

Het is essentieel om een goede snack te hebben om hunkeren te bestrijden, probeer deze beproefde snacks als je het beest van binnen moet voeren. Pizza Bites , Fruit Kabobs en Million Dollar Dip zijn altijd winnaars.

Classic trail mix with cashews, M&Ms peanuts and raisins.

Zelfgemaakte Trailmix

Er zijn zoveel keuzes als het gaat om snacken. Het kan overweldigend zijn als je iets gezonds maar bevredigends wilt. We grijpen vaak naar chips, koekjes en snoep omdat het gemakkelijk is. Wat extra tijd nemen om een trailmix op te zwepen, is een van de beste manieren om je honger te stillen en gezond te houden. Vol met eiwitten, gezonde vetten en noodzakelijke suiker, is trailmix de juiste keuze.

Een van de beste dingen van deze mix is dat hij zo aanpasbaar is. Voeg toe waar je familie van houdt en houd weg wat ze niet leuk vinden. Thuis maken is zoveel goedkoper dan het in de winkel kopen en je gezin krijgt precies wat ze willen. Houd een pot of individuele snackzakjes vol en gemakkelijk toegankelijk en zie het verdwijnen. Trial mix is niet alleen voor wandelen of reizen, het is voor elke dag van de week!

Wat heb je nodig voor een klassieke trailmix

De ingrediënten zijn eenvoudig en kunnen worden aangepast met al je favoriete snacks. Zie voor alle afmetingen onderstaande receptenkaart.

  • Pinda's: U kunt ongezouten of licht gezouten geroosterde pinda's gebruiken.
  • Cashewnoten : Geroosterde cashewnoten hebben de beste smaak.
  • M&M's : je kunt elke variëteit aan M&M's gebruiken waar je van houdt, ze hebben nu zoveel variëteiten om uit te kiezen.
  • Rozijnen : Zowel gouden als gewone rozijnen zijn een perfecte match in deze trailmix.

Hoe maak je een gezonde trailmix?

Het is eenvoudig om de pinda's, cashewnoten, m&m's en rozijnen met elkaar te combineren. Als je klaar bent, bewaar je het een maand in een ritssluitingszak, pot of een luchtdichte container. Snack naar wens. Verdubbel het recept voor nog meer plezier!

Ingredients for trail mix including peanuts, cashews raisins and dried apricots.
Wat maakt een goede trailmix?

De uiterst bevredigende en energieke trailmix is een snack bij uitstek. Het is zo eenvoudig om gewoon een handvol te pakken, minizakjes voor iedereen te maken of het in een kom te laten liggen om de hele dag door te snacken. Het is de perfecte snack en filler die gezond en betaalbaar is!

  • Eiwit: Een bevredigende trailmix heeft een goede proteïne nodig die lang zal blijven hongeren. Noten en zaden zijn de favoriete eiwitten voor trailmix. Amandelen, pecannoten, walnoten, macademia, cashewnoten en pinda's zijn er maar een paar. Pompoenpitten en zonnebloem zijn voedingskrachtcentrales die gemakkelijk kunnen worden toegevoegd.
  • Gedroogd fruit: Gedroogd fruit is de perfecte optie om te helpen bij een lage bloedsuikerspiegel en om je een natuurlijke boost van energie te geven. Zoek naar gedroogd fruit zonder toegevoegde suikers. Gedroogde rozijnen, kersen, abrikozen, bananen, kokos en zelfs mango smaken allemaal heerlijk in een trailmix.
  • Koolhydraten of de leuke dingen: dit geeft je niet alleen extra energie, maar helpt het allemaal smakelijk te maken. Ja, M&M's en chocoladeschilfers zijn favoriet, maar je kunt ook dingen toevoegen zoals pindakaaschips, pretzels, goudvis, ontbijtgranen en kleine crackers zoals Teddy Grahams. Al deze ronden de trailmix af, waardoor het een complete snack is.
Chocolade Kokos Trail Mix

Klassieke trailmix is altijd een winnaar, maar soms moet je het door elkaar halen. Voeg al je favoriete ingrediënten toe om het naar je eigen smaak aan te passen. Je kunt niet fout gaan met trailmix! Dit is wat je nodig hebt voor Chocolate Coconut Trail Mix.

  • Pinda's: Geroosterde gezouten pinda's voegen een mooie zoutheid toe die contrasteert met het zoete.
  • M&M's : er is een enorme verscheidenheid aan M&M's en je kunt ze allemaal in deze mix gebruiken.
  • Coconut Flakes : Gebruik grote gedroogde kokosvlokken en rooster deze als je wilt.
  • Cashewnoten : Dit is een hemelse noot, maar kan worden vervangen door macademia-noten of pecannoten.
  • Chocoladeschilfers : Ik hou van halfzoete chocoladeschilfers, dus het is niet zo zoet. Je kunt melk gebruiken als je wilt.
Ingredients for chocolate coconut trail mix.
Gedroogd Fruit Trail-mix

Het gebruik van gedroogd fruit is slim omdat het een geweldige energiebron is met een natuurlijke zoetheid. Het past perfect bij chocolade en noten!

  • Gedroogde Abrikozen: Dit kan worden vervangen door gedroogde kersen, bosbessen of ander gedroogd fruit naar keuze.
  • Cashewnoten : Als je geen fan bent van cashewnoten, kun je amandelen, hazelnoten of walnoten proberen.
  • Chocoladeschilfers : Johannesbroodchips kunnen hier desgewenst worden vervangen.
  • Rozijnen : Cran-rozijnen en gouden rozijnen zijn ook geweldig.
  • Kokosvlokken : Ik gebruik graag grote kokosvlokken en je kunt het ook roosteren.
Dried Fruit Trail Mix ingredients.
De beste trailmix opslaan

Trailmix is een van die snacks die lang houdbaar zijn, vooral als het gedroogde fruit dat je gebruikt niet te veel vocht bevat.

Het bewaren van trailmix op kamertemperatuur in een goed afgesloten container is het beste om het vers te houden. Het kan worden bewaard in glazen potten, plastic zakken met ritssluiting of Tupperware-containers met deksels die goed afsluiten. Het is minimaal 1 maand houdbaar en soms zelfs langer. Houd individueel geportioneerde snackzakjes gevuld en klaar voor gebruik voor dagen op de vlucht.

Glass jars filled with all three trail mixes.
Meer recepten voor snackideeën

Snacken kan een professionele hobby en tijdverdrijf zijn. We doen het allemaal, maar sommigen van ons kiezen beter dan anderen. Het begint allemaal met wat we hebben. Het is een win-win om snacks te bewaren die zowel heerlijk om te eten als gemakkelijk te maken zijn! Probeer deze beproefde recepten en serveer ze met groenten en fruit als snacks die je lichaam en geest van brandstof zullen voorzien!

Brood

Bekroond bananenbrood

Voorgerechten

Makkelijke en verslavende Ranch Pretzels

Voorgerechten

Overheerlijke fruitsalsa met kaneelpitabroodjes

Dressings, Sauzen en Dips

Makkelijke Veggie Dip

Trailmix afdrukken Print

Trail Mix is een gemakkelijke must-have, of je nu kampeert of gewoon rondhangt! Deze aanpasbare mix zit boordevol proteïne en zit boordevol goedheid en is heerlijk!
Cursus Snack
Keuken Amerikaans
Trefwoord trailmix, recept voor trailmix
Voorbereidingstijd 10 minuten
Totale tijd 10 minuten
Porties 6 personen
Calorieën 537kcal
Auteur Alyssa Rivers
Ingrediënten

  • 1 1/2 kopjes pinda's
  • 1 kopje cashewnoten
  • 1 kopje m&ms
  • 1/2 kop rozijnen
instructies:

  • Meng in een middelgrote kom de pinda's, cashewnoten, m&m's en rozijnen.
  • Bewaar in een ritssluitingszak of pot voor maximaal een maand.

Voeding

Calorieën: 537kcal | Koolhydraten: 45g | Eiwit: 15g | Vet: 36g | Verzadigd vet: 10g | Meervoudig onverzadigd vet: 8g | Enkelvoudig onverzadigd vet: 13g | Transvet: 1g | Cholesterol: 5 mg | Natrium: 38 mg | Kalium: 513 mg | Vezel: 6g | Suiker: 23g | Vitamine A: 78IE | Vitamine C: 1 mg | Calcium: 90 mg | IJzer: 4 mg

      Voor keukenmessen tot keukenapparatuur
      Logo